قیمت خاور بین شهری در سال 1403

/, ماشین باربری/قیمت خاور بین شهری در سال 1403

قیمت خاور بین شهری در سال 1403

خاور یکی از مهم ترین ماشین ها در باربری بین شهری و درون شهری است که در تمامی نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران عزیزمان نیز از این ماشین برای کاربردهای متنوعی استفاده می شود. از حمل اثاثیه منزبل بگیر تا حمل بارهای تجاری و صنعتی با این ماشین به راحتی انجام می گیرد. بنابراین قیمت خاور بین شهری موضوع مهمی است که برای فعالان این حوزه اهمیت زیادی دارد. ما در این مطلب از سینا بار قصد داریم به روزترین عوامل موثر بر قیمت خاور را با شما در میان گذاشته و راحت ترین راه اجاره انواع خاور باربری را به شما عزیران بگوییم. پس تا پایان این مطلب همراه ما بمانید!

انواع خاور

خاور نیز مثل هر ماشین دیگری در انواع مختلف یافت می شود که از این میان می توان به خاور روباز، معمولی، کمپرسی، بغل بازشو و… اشاره کرد. هر یک از این انواع، کارایی متفاوتی داشته و برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال خاورهای روباز اولین خاورهایی بودند که توسط کمپانی بنز ساخته شدند. و هدف از از ساخت آنها حمل محموله های فولادی و فلزی سرسخت بود. با این نوع ماشین می توان انواع متریال ساختمانی و صنعتی را به راحتی و با قیمت مناسب جابجا کرد. قیمت خاور بین شهری مهم ترین ویژگی در شرایط اقتصادی کنونی است. خاور روباز قیمت تمام شده مناسبی در مقایسه با سایر ماشین آلات دارد.

دیگر خاوری که کاربرد فراوانی خصوصا در حمل اثاثیه منزل دارد، خاور مسقف است. این خاور نیز بسیار جالب بوده و برای حمل متریال هایی مناسب است که نباید در حین حمل تماسی با شرایط جوی یا گرد و غبار داشته باشند. بنابراین برای حمل اثاثیه منزل بسیار مناسب هستند. یک سری بارهای دیگر هم هستند که حساس به ضربه بوده و بایستی در شرایط قابل منترل تری جابجا شوند. خاور مسقف برای حمل این نوع بارها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همانطور که گفتیم قیمت خاور بین شهری فاکتوری است که امروزه برای مشتریان حمل بار اهمیت زیادی دارد. یکی از فاکتورهای تعیین کننده در این خصوص، نوع خاوری است که استفاده می کنید.

انواع خاور

انواع خاور باربری؛ قیمت خاور بین شهری

به عنوان نمونه قیمت خاور مسقف از روباز بیشتر است. در نتیجه شما زمانی باید از این نوع خاور استفاده کنید که متناسب با بارتان باشد. پیش از اینکه به دیگر فاکتورهای تعیین کننده در قیمت خاور اشاره کنیم، این  را بگوییم که ما در سینا بار مشاوره رایگان در این زمینه ارائه می دهیم که چه نوع خاوری را بهتر است برای چه نوع بارهایی به کار گرفت؟ اگر در این ز مینه نیازمند راهنمایی هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید:

09148122744

فاکتورهای تعیین کننده در قیمت خاور بین شهری

در ادامه قصد داریم به مهم ترین فاکتورها در این زمینه بپردازیم. قیمت خاور نیز مثل هر خدمات دیگری از یک سری موارد تاثیر می پذیرد. این موارد عبارتند از:

1- نوع خاور باربری:

همانطور که در بالاتر هم اشاره شد، نوع خاوری که شما استفاده می کنید، در این خصوص بسیار مهم بوده و بایستی متناسب با بارتان انتخاب شود. بنابراین بسیار مهم است که به این موضوع توجه کنید ماشینی را برگزینید که مقرون به صرفه ترین برای بار شما باشد. در این خصوص می توانید از سینا بار مشاوره رایگان دریافت نمایید!

فاکتورهای تعیین کننده در قیمت خاور بین شهری

فاکتورهای تعیین کننده در قیمت خاور بین شهری

2- نوع بار و وزن یا حجم بار:

دومین موردی که در تعیین قیمت خاور بین شهری اهمیت دارد، مشخصات بار شماست. طبیعتا هر چه وزن بار شما بیشتر باشد، جابجا کردن آن هزینه برتر بوده و در نتیجه بر روی قیمت نهایی خاور بین شهری تاثیر می گذارد. اینکه متریال بار شما چیست، شکستنی است یا نه و یا اینکه به شرایط جوی حساس است و… بر روی انتخاب نوع خاور و در نتیجه هزینه تمام شده حمل بار تاثیر می گذارد. از طرفی حجم بار نیز در تعیین هزینه نهایی تعیین کننده است. چرا که هر چه حجم بار بیشتر باشد، جای بیشتری از ماشین را اشغال کرده و این خصوصا در حمل خرده بار تعیین کننده خواهد بود.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص میزان وزن بار و تاثیر آن در تعیین هزینه نهایی خاور باربری با ما در تماس باشید:

09148122744

3- فاصله مبدا تا مقصد:

علاوه بر مواردی که گفتیم، فاصله بین مبدا تا مقصد نیز در تعیین قیمت خاور بین شهری موثر خواهد یود. بدیهی است که ماشین باربری با سوخت کار می کند و هر چه سوخت فاصله مبدا تا مقصد بیشتر باشد، باربری هزینه برتر خواهد بود. بنابراین تعیین هزینه نهایی بر اساس کیلومتر متغیر بوده و هر چه بیشتر باشد، قیمت تمام شده خاور نیز افزایش می یابد. اگر می خواهید نرخ های دقیق تر را بر اساس کیلومتر بدانید، حتما مقاله نرخ کرایه خاور بین شهری در سال 1403 از سینا بار را نیز مطالعه کنید!

سینا بار ارائه دهنده انواع خاور باربری با مناسب ترین قیمت ها

سینا بار ارائه دهنده انواع خاور باربری با مناسب ترین قیمت ها؛ قیمت خاور بین شهری

سینا بار ارائه دهنده انواع خاور باربری با مناسب ترین قیمت ها

سینا بار یک شرکت حمل بار زمینی در داخل کشور است که صرفا محدوده‌های درون‌شهری و برون‌شهری را پوشش می‌دهد. ما با ارائه انواع خاور و وانت بار می‌توانیم در تسهیل باربری بین‌شهری و درون‌شهری به شما مشتریان عزیز کمک کنیم. کافیست با ما تماس بگیرید و درخواست خود را با همکاران ما در میان بگذارید! ما با تیمی متخصص در زمینه حمل بار زمینی بین استانی می توانیم با مقرون به صرفه ترین قیمت ها حمل بار شما را انجام دهیم! سینا بار با بیش از 10 سال تجربه در زمینه حمل بار زمینی بین استانی می تواند بیهترین گزینه برای این کار باشد. پس جهت استعلام قیمت خاور بین شهری همین حالا با ما تماس بگیرید!!

09148122744

By |2024-04-11T20:45:46+00:00آوریل 11th, 2024|باربری بین شهری, ماشین باربری|بدون ديدگاه

About the Author:

ثبت ديدگاه